ullvi


Kom precis hem från skolan. Imorse cyklade jag, Alva, Ebba och Felle till Ullvi för lite information. Vi blev uppdelade i grupper och medans vi gick röjde jag typ sönder hela skolan, åå alltid jag.. 
Jaja, när vi kom tillbaka till skolan fick vi veta att vi hade inställd matte och mentorstid, tjoho! Så vi gick och åt och sedan gick jag, Alva och Felle hem till mig och här kollade vi på en film, Dum&Dummare, så jävla skön! Vi gick tillbaka till skolan och hade engelska där vi bara skrev nåt papper och sedan slutade vi. Haha, onödigt att gå tillbaka till skolan.. 
Just nu dricker jag Cola Zero och ska nog sätta på nån film eller nåt. Måste plugga på moppesaken också, orkar inte haha. Hörs senare :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0