I DON'T CARE, I LOVE IT

-sötaste
Hej alla fina! Hade inställd sista lektionen, inte alls fel! Skulle egentligen ha slutat tjugo över tre, men ibland har man ju allt tur så slutade kvart i 2 istället. Hade svenska sista lektion och där ska vi jobba med bilder och så och jag har värsta idén vad jag ska ta kort på, åå de är så bra!! Men jag kommer inte säga till er för då kanske någon snor min idé, hihi. Men när jag har tagit bilderna kommer dom såklart upp här :-)
Nu ska jag plugga lite, måste göra klart typ 3 sidor matte, plugga engelska, plugga på no redovisningen och allt de där ska vara klart imorgon... sen måste jag skriva lite på so-saken också.. fml just noooow. 
Men om en halvtimme eller nåt ska jag följa med pappa ner på stan och kolla liiite. 
Ikväll ska hem till några på tacobuffé, mumsigt! Om man kommer ihåg tar jag självklart med kameran. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0