stockholm

jag och alva för ungefär 2 år sen, i think. söta små tjejer 
Slutade skolan tjugo över tolv idag, riiiiktigt skönt! Felicia följde med mig hem, hon ligger och läser en tidning i min säng och jag går runt och städar och packar lite osv. Ska joina henne i sängen och kolla på idol snart, har missat as många avsnitt.. inte bra de här. 
Runt 2 drar jag upp till Stockholm med familjen. Gå på någon musikal och hoooppas på lite shopping hihi. Vara sociala med mig på mobilen för kommer åka tåg, som inte är de roligaste ni veeet. Men ha de bra! Får se om jag tar med datan upp dit, i så fall får ni nåt inlägg ikväll tror jag. Puss puss

Kommentarer
Postat av: emma

Vad använder du för Hårtsprej?

2013-09-13 @ 09:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0