vädret

Normal skoldag. Hände inget speciellt. När jag cyklade hem i min långkjol så var de ju tippat att kjolen skulle fasta i kedjan.. Stod och väntade på mamma så hon kunde hjälpa mig, slutade med att den är lite förstörd.. 
Jaja, bytte till shorts eftersom vädret är extremt varmt! Så härligt!! Ska snart iväg till Liam för han fyller 6 år! 
Senare ikväll får vi se om jag tränar med Ebba, om inte hon tränar tidigare. Annars kanske någon vill hitta på nåt i vädret. 
Jätteroligt att ni kommenterar så mycket! Tack bästa ni!

Kommentarer
Postat av: en som tror du kommer gå långt

hej! melinda ville bara säga att du komemr gå riktigt lång med ditt bloggande. din blogg är inte så där tråkig du vet verkligen vad du ska skriva för man ska tycka det är roligt att läsa. kollar di blogg minst 3 gånger per dag.
världens finaste bilder lägger du ut också!

;)

Svar: åå tack så mycket! :D va snällt skrivet!
Melinda

2013-05-21 @ 14:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0