upp&ned

Mina systrar kom hem till oss denna kväll. Åt lite god mat och så. Jag och Kenny åkte med på en liten roadtrip i Köping. Kom hem för ett tag sen, då duschade och nu ligger jag i min säng och försöker få kläm på första världskriget. Toppen vill jag verkligen inte påstå att de går... Pratar lite med några på facebook och så, bra plugg teknik Melinda! 
Spöregnar utanför mitt fönster också, hejhej sommar!! Nej, men de regnljudet kommer sätta sig fast i min öron snart och så kommer jag bara höra de.. Låter så jävla högt.. Går väl snart och bäddar i hallen haha.. nejdå, men nu måste jag återgå till historian.. 

Kommentarer
Postat av: Agnes

Kan inte göra en video inlägg och visa hur du lockar håret, på mig blir det så himla fult?
Vad har du för locktång?

Svar: Jovisst, de kan jag väl göra:) Jag vet inte vad den heter, men kan visa när jag gör ett inlägg om de!
Melinda

2013-05-28 @ 13:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0