todays

Klänning - B Young - 299:- / Skor - Dinsko - 399:- / Eyeliner - Lindex - 99:-
Detta hade jag på mig idag. Köpte klänningen, eyelinern och skorna idag också hehe. Varit ute ungefär 98% av dagen. När jag vaknade åt jag bara lite frukost och sen fixade mig och sen vidare ut på stan. Var ute och kollade på bilarna och så. Hade Milou med mig också så då var de, jag lovar, 100 personer som kom fram till mig, haha I'm popular! Käkade lite glass och sen hem för att vila i typ 5 minuter. Gick vidare och besökte mormor på sjukhuset och sen tilll "balen" för att kolla på klänningarna och så. 
Ska snart äta med några som kommer till oss snart och sen ska jag till Alva för att umgås med mina tjejer. Blir väl en rundtur nångång ikväll och så. Nu ska jag nog avrunda, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Superfina bilder Melle! :-)

Svar: Tack Hannah! :-)
Melinda

2013-05-19 @ 15:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0