min prins

Efter skolan åkte jag till slottspraktiken för att kolla mitt knä och sedan vidare hem till mig med Felicia och Alva och så huggde vi in på varsin b&j. Åt upp hela också #tjockis. När vi hade tryckt i oss dom åkte Alva hem, då gick jag och Felle ut på en promenad med Milou i de fina vädret. Tog med kameran som ni såg på bilderna. Tog över 100 bilder, men alla gick inte in i datan :-( Men ska minsann försöka få in dom, hihi. 
Nu ska jag snart gå och duscha hade jag tänkt och sedan gå ut med Milou igen. De ser ut som om vädret blir fint imorgon också, så kanske slår till med att ha klänningen eller kjol i skolan. Men vet inte om jag "vågar" för alla är så konstiga här i Köping haha.. rykten går hit och dit hela tiden osv. Men om de är någon gullig själ som tänkte också ha de så skriv gääärna till mig :-D Försöker få mina kompisar att ha de.. Går inte toppen ska ni veta. 

Kommentarer
Postat av: Elin och Gisela

Klart att du ska ha kjol på dig! Det är jättefint nu såhär på våren! Kram! / Gisela

Svar: Hihi, tack så mycket :-D Älskar eran blogg btw. Kram
Melinda

2013-05-16 @ 20:44:17
URL: http://Sixteen.se
Postat av: Elina

Vadå inte vågar?

Svar: folk är så dömande här i köping youknow
Melinda

2013-05-17 @ 14:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0