lördag

Hej, vaknade vid 9 imorse och då busade jag och Kennny lite med Milou. Lite senare åkte vi till farmor och farfar så fick han hälsa på dom och sen hem till mammas kompis. Mikis kom på eftermiddan för vi har varit "hundvakter" för mamma, pappa och Kenny skulle bort på mat. Skulle egentligen också med, men ville vara hemma med Mikis och Milou istället :-) 
Jag har varit ute typ femtielva gånger idag med Milou för att han ska bli rumsren hehe. Han har kissat på mattan några gånger kan jag ju säga, men de gör ju valpar så de är ju inget konstigt. Imorgon ska några av mammas och pappas kompisar åka och kolla på Milous syster, som också är till salu, tror dom ska köpa den. Skulle ju vara kul om Milou hade sin syster att leka med :-) 
Jaja, ska nog avrunda med att säga att jag ska gå och lägga mig och kanske slå på någon film. Hörs mer imorgon.

Kommentarer
Postat av: En som har haft 4 hundar..

NI KAN INTE HA KEDJE KOPPEL PÅ EN VALP, DEN KAN STRYPAS OCH MÅR DÅLIGT ÖVER DET..

Svar: okej "hundproffset"... de är inte en kedja, den är till för att inte hunden ska strypas så öppna inte käften för en du vet nåt..
Melinda

2013-05-11 @ 23:31:09
Postat av: 4 hundägarn ;)

Sötaste hunden btw

Svar: hihi jag vet ;-)
Melinda

2013-05-11 @ 23:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0