bubbles

 
Hej du! Badadet gick väl sådär, skulle simma så många längder man kunde på 20 minuter, jo tjena... Här kommer klump-Melinda tänkte nog alla. Alla varvade mig två minst 2 gånger, fatta pinsamt. 
När jag kom hem räddade min lillebror dagen genom att säga: "ska vi fika?" Tryckte i min en glassbytta och läste skvallertidning på balkongen. Längtar så till sommaren!! 
Gick ut och tog lite kort också, skulle ta med bubblor ni vet?! Gick förjävligt.. för de första så kan man inte koncentrera sig på ansiktet, så man ser ut som en gris typ och sen var de så jävla svårt att trycka på den här "ta-kort-grejen" samtidigt som man ska blåsa för fullt i den där lilla saken. Blåste ju som tusen också, så fick typ alla bubbler på mig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0