VÅFFLOR

 
Mitt förra inlägg som jag skrev såg jag nyss att den var nåt knas med den. De var faktiskt ett tidsinställt inlägg så jag ursäktar att jag inte ändrade de direkt för dig som kommenterade. Men de är ändrat nuuu :-)
 
Annars då? Jo, jag och Kenny gjorde våfflor till kvällsmat. Sen tog vi en promenad med mamma till Felicia hos hennes mamma. Var där i kanske en halvtimme, om ens de (?) sen vidare hem igen. Ska snart göra en fruktsallad till mig och mami hade jag tänkt, gotti. Bara för att vara lite snäll så jag kan få låna en tröja imorgon hihi #fjäskis 
Just nu ligger jag och mamma i hennes och pappas säng och kollar på tv, mys. Detta blir nog mitt sista inlägg för idag, men hör av mig imorgon. Gör nog något tidsinställt tills imorgon bitti, så håll utkik! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0