träningsdag

Kom hem vid 12 tiden från Säfsen, åt mat vid 1 sen låg jag och mamma i soffan och halvsov till halv 2 ungefär och då gick vi till Zienarbacken (?) för att gå Bissen Brainwalk. Vi gick dock inte hela för mamma hade ont i sitt sår där hon har opererats för några veckor sedan. Skulle ändå inte orkat att gå en mil haha. När vi kom hem trodde jag att jag skulle dö i en hungerchock, så jag smälde i mig lite yougurtar och sånt. Vid 6 gick vi ner till gymet och sen vid 7 körde jag ett pass. Kom hem vid kvart i 8 och då duschade jag och sedan satte mig ned vid tv där mamma och pappa var. 
Vilken dag, typ träningsdag. Känns skönt att ha tränat idag iaf :-) Nu ska jag sova för att orka upp 7 imorgon.. orkar inte skola haha.. Även om vi bara går några dagar så är de ändå jobbigt #slöaMelinda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0