THAILAND


-bild jag tog förra gången vi var i Thailand, hääärligt
Fick precis reda på att vi har bokat en resa till Thailand över julen!! Hotellet är superfint och as coolt! :-D 2013 kommer bli de bästa året någonsin! Först spanien, sen justin, sen 1D och sen en massa värme i sommar och resa till spanien igen och sen drar vi till Thailand över julen, guuud vad jag längtar!! även om vi ska åka med en annan familj också.. skulle hellre vilja åka med bara min familj, men men.. blir säkert superbra
 
Jag och mamma har varit och fixat mina solbrillor så nu sitter dom perfa, måste ju ha till Spanien! Om 3 veckor sitter jag i Spanien vid den här tiden, längtar sönder!! Känner att jag vill börja packa, men nej.. skärpning Melinda!
Ska nog slå på ett dansspel till xbox och göra av med lite energi, hihi.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0