☆ TELL THE TRUTH ☆

 

☆ Jag litar bara på tre av mina kompisar

 

☆ Vill ha en pojkvän som alltid finns där

 

☆ Jag ska på språkresa till malta, men är inte sugen på att åka

 

☆ Jag suger på att ljuga 

 

☆ Är ganska känslig

 

☆ Jag har jättebra relation till mina föräldrar och syskon

 

☆ Jag skulle vilja åka utomlands nu och bara komma bort från allt

 

☆ Jag vill vara en Victoria Secret modell

 

☆ De värsta som finns kan vara när folk ljuger rakt upp i ansiktet på en

 

☆ Jag tycker de är sjukt onödigt att börja dricka när man är i min ålder

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vafan ma kan ju inte ens läsa det?

Svar: har du fel på synen?
Melinda

2013-03-07 @ 19:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0