love is where the heart is


Linne-ginatricot / Kofta-sisters / Byxor-B young / skor-Dr Martens
 
Kände för att gå ut i kylan och ta lite kort. 
Jag och Ebba slutade vid 2 och då gick vi och tränade, båda var helt slut av någon anledning. Duschade, valde kläder i en evighet och sedan gick jag ut och tog kort. Var sviiinkallt och mina händer dog. 
Mina systrar kommer ikväll också, mysigt. Dom kanske ska med till Thailand, hoppas!! Nu måste jag städa undan på mitt rum eftersom de ligger en väska och 3 tröjor på soffan... Mammas reaktion: 300 tröjor och 1000 väskor + lite annat. 

Kommentarer
Postat av: adflögkrefvsd

DU är så galet SÖÖT, snyggaste, sötaste, finast av alla tjejer i köping skulla göra allt för att får träffa dig :P <3

Svar: Tack, men skulle vara bra om jag visste vem du är hehe :-)
Melinda

2013-03-15 @ 18:07:27
Postat av: Mona

Nääää...haha...såååå menade jag inte!:)❤

Svar: haha, visst vi säger så ;) ❤
Melinda

2013-03-16 @ 08:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0