donken

Kom hem för ungefär en kvart sen. Kvällen tillbringades på donken med Alva och Felicia som kom efter en stund. Några boys kom också, precis då när jag satt som en gris och tryckte i mig mat, pinsamma Melinda... Nophon stannade då och sen fick vi ett fint besök av två påskgubbar, hahaha. 
Jag gick med Felicia hem eftersom hon hade cykel och jag ville inte att hon skulle gå själv, hihi. Vi tog värsta omvägen och de var sviiiinkallt! Mina knän är helt röda nu för de var så kallt, haha. Snackade om allt på vägen hem, bästaste! Nu ska jag mysa med mig själv i min säng och nog slå på nån film. Tänker för mycket just nu på allt. Typ som: varför måste jag vara så blyg? vad ska jag göra på påsklovet? är jag trött? är jag glad? 
haha, åå.. nåt är fel på mig. Har föresten 2 nya favvolåtar som Alvis visade mig, så sjuuukt bra! 

Kommentarer
Postat av: Emmy

vilka låtar? :)

Svar: One grain of sand - Ron PopeIn my bones - Ron Pope :)
Melinda

2013-03-31 @ 20:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0