Dag 3 — Min familj

Dag 3 — Min familj
Världens bästa familj! 
Min mamma är världens bästa mamma, helt seriöst! Hon känner mig helt in och ut. Jag är väldigt lik henne och de är jag glad för! Hon är sjukt snygg och har väldigt snygg kropp för att vara 43 år och snart fyller du 44 i april. Hon är även en städ-narkoman.. hon håller alltid ordning vilket kan vara lite jobbigt ibland eftersom man inte får ha en tröja på soffan utan att hon ska klaga.. Hon ställer alltid upp för mig och för andra, tänker inte på sig själv i första läget. 
Min pappa är så sjuuuukt bäst, hihi. Han ställer alltid upp och älskar att reta mig för t.ex min förälskelse i Justin Bieber... tönt. Han är supersnäll, men hans humör kan ändras på 1 sekund, haha. 
Min bror är mitt allt! Han finns alltid och vi bråkar nästan aldrig, om vi gör de är de för att han har använt min handduk eller nåt, haha.. Han är sjukt snäll, rolig och bara helt bäst! 
Min äldsta syster, Mikaela är helt underbar! Hon är både snäll, rolig och superfin! Jag är mest lik henne i sättet, vilket är konsigt eftersom vi är halvsyskon haha. Men vi säger aldrig att vi är halvsyskon för hon har varit med hela mitt liv och känner mig sjukt bra! Hon är som en skyddsängel, hihi.
Madelene, är min andra halvsyster, men hon har också varit med i hela mitt liv så är precis som helsyskon. Om man är med Madde så har man inte en tråkig stund, hon bjuder gärna på sig själv och tillskillnad från min bror tycker jag inte de är alls pinsamt på något sätt om vi är ute bland folk. Hon är supersnäll och har ett gott hjärta! Kenny är mer lik Madde än jag, båda är väldigt känsliga tillskillnad från mig och Mikis som kan ta lite mer smällar än dom, hihi :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0