Dag 1 — En bild på mig + 15 sanningar om mig

Dag 1  — En bild på mig + 15 sanningar om mig
-Jag är rädd för en sån här mixer
-Mitt drömutseende är Candice Swanepoel
-Jag skulle vilja ha en känd blogg
-Jag skulle vilja färga mitt hår som Ariana Grande, men vågar inte
-Jag är inte duktig att hålla på med hår, iaf inte mitt eget
-Jag är rädd för att dö
-Jag är ansvarsfull
-Jag gör nästan aldrig om mina bilder
-Jag "övar" på mitt leende i spegeln varje morgon, haha
-Jag sover med 2 gosedjur, en tiger och en nalle
-Jag älskar när folk ger mig komplimanger, om t.ex mitt hår
-Jag läser sjukt många bloggar
-Jag är typ sockerberoende
-Jag skulle vilja ha magrutor, men inte så dom syns så bra haha
-Jag ska inte dricka alkohol förens jag slutat 9:an, tycker de är onödigt att dricka nu så aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0