bitch

 
Hej finaste! Var hos farmor och farfar och åt våfflor och skrattade hysteriskt åt min släkt, haha bästa släkten!! Åkte hem efter de med magen som stod rakt ut, haha. Fick ett påskägg av dom som jag åt lite ur denna kväll. Kollade samt på let's dance som var ganska tråkigt haha. Jag vill vara med kompiiiisar istället.. Tänkte att jag skulle de imorgon kväll men ingen kan juuuu :-( foreveralone
Kanske ska åka till västerås med pappa och Kenny imorgon kväll och äta ute, men då kommer vi ju hem vid 8 och då sitter jag här och suckar för att jag inte har nån att va med.. gud vilket depp inlägg detta blev. Ska typ sova nu. Är faktiskt ganska trött. Hörs imorgon :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0