bästa mamma♥

Hej du. Mina systrar som hit vid lunch och åt lite "påskmat" och sen gick vi ut på balkongen, var supervarmt och skönt! När dom hade gått la jag mig i soffan med mamma och sen slog jag på LOL på datan, bästa filmen! Jag orkade inte träna ikväll för en sak så jag och mamma låg i varsin soffa och tryckte i oss en massa onyttigheter medans vi kollade på två filmer som gick på tv:n. 
Just nu lyssnar jag på musik, någon som har några bra låtar som ni skulle vilja dela med er av? :)) gärna typ lugna depplåtar eller sovlåtar, haha. Imorgon ikväll ska jag till Nickie med några tjejer, mysigt. 

Kommentarer
Postat av: Mona

Ojojoj...snygga vi är!:))

Svar: haha, absolut :)
Melinda

2013-04-01 @ 15:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0