malta del 3

Dag tio var de midsommar i Sverige och klart vi firade de i Malta med! ;)
I skolan gjorde vi ett test i skolan för att se vilken nivå man låg på osv. Blev rätt så nöjd med reslutatet faktiskt! På kvällen var de Megaparty som gällde. Innan vi drog dit firade vi Sara och Simon som fyllde eller skulle fylla år. Partyt låg på ett ganska konstigt, men mysigt ställe vid namn Popeye Village. Dansade inte så mycket, utan umgicks mest med både nya och gamla vänner. Fick en ny vän vid namn Therese, guuud vilken go tjej de var!! 
Denna dag fick vi faktiskt sovmorgon, woop woop! Efter frukosten tog vi båten till ön Comino. De var verkligen de finaste stället jag sett under mina 15 år!! Vattnet var alldeles turkost och underbart!! Vill verkligen tillbaka och om man ska till Malta är de ett måste att åka dit! Kommer inte ihåg vad vi gjorde på kvällen, men antingen var de disco eller chill på rummet!
Idag var de Graduations dags med skolan! Eller först på förmiddan tror jag att vi gick ner på stan och shoppade lite och sen packade vi klart våra väskor, iaf nästan klara. Sen var de ju skola och graduation som sagt, riktigt roligt var de. Speciellt när vi fick hattarna hihi. 
När vi kom hem shoppade vi lite på stan och sen packade vi de sista för imorgon skulle vi ju åka hem, skulle både bli superskönt men ändå så himla tråkigt att lämna alla vänner man fått! 
Idag var de dags att lämna finaste Malta och säga hejdå till alla fina vänner man fick! Riktigt känslosamt blev de. Jag satt brevid Alva på vägen till Tyskland, där vi mellanlandade, vi hade de väldigt mysigt och roligt! På vägen från Tyskland till Sverige satt jag brevid Lisa och Sara.
Saknar alla så himla mycket!! Längtar ihjäl mig till reunion party i höst!! :-D 

Kommentarer
Postat av: Hulda Morath

Galet vad snygg kropp du har! Vart kommer din svarta klänning ifrånn? :-)

Svar: Dudå finaste Hulda! Den kommer från ZARA :-)
Melinda

2013-07-16 @ 14:05:46
URL: http://huldamorath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0