lyckad kväll

 
Kvällen blev verkligen lyckad hos min fina My! 
Började med att vi spelade kubb och såklart vann ju mitt lag, twice! Sen gick vi hem till henne igen och åt suuupergod mat och efterrätt på de. Snacka om att magen stod 4 meter ut i luften efter... Vi gick upp på hennes rum och myste. Jag och Nickie spelade Wii, Alva och Lisa låg i sängen och gjorde nåt och My och Sofie tog kort med min kamera så nu har jag tusen fina bilder på dom hihi. Nu ska jag gå och sussa för ska upp 5 imorgon bitti, eller idag bitti (?) haha.. Ska nämnligen till Ullared med min familj och sen sova på camping i en stuga vi hyrt till söndag. Kommer göra nåt inlägg tills imorgon och så kanske jag bloggar från mobilen om jag har tid :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0