Godkänt

Hej på er! Dagen började faktiskt inte alls bra, försov mig till 8 och skulle vara i Örebro halv 9, bra däääär! Men vi ringde och fick tid klockan 10 idag istället. Hjärtattacken jag fick! Men de viktigaste är ju iaf att jag KLARADE DEEEEE!! Så jävla glad!! Gjorde säkert nåt glädjeskutt där inne bland alla människor, men who cares!! 
När jag kom tillbaka till Köping tog jag cykeln och började trampa mot Hotel Scheele för att äta tillsammans med sommarjobbs-gruppen. Sen "jobbade" jag till halv 4 och när jag kom hem slängde jag mig på sängen och kolla på en film, så trött. Mamma gjorde pannkakor med glass, sylt, grädde och jordgubbar, bääästa mami! 
Ska nog träffa några girls ikväll, ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0