VIDEOINLÄGG OCH ANNAT

-Hälsa på syskonen Gustavsson..
Hade de toppen i Västerås idag, så skönt att bara vara med mina flickor. Jag köpte tre tröjor som kommer upp strax, inte så märkvärdiga men de kan ju ändå vara kul att se, haha. 
Felicia gick precis hem, vi har gjort ett videoinlägg... orkar inte ens bry mig hur den kommer vara. Ibland måste man få va lite ful, hihi. Den kommer väl upp om ett tag eftersom jag inte har nå minne kvar på min dator, så är jag tvungen att radera 1000 bilder för att videon ska sparas, kuuul... 
Imorgon vet jag icke vad jag ska göra på dan, kanske ta lite kort.. lockande!? Men på kvällen kommer iaf Felicia hit igen och sover hääär, mysigt värre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0