FÖR TIDIG PRESENT

Hej söta du! Vaknade vid 12, gick upp, fixade mig, fick en för tidig present, åt mat, letat JB biljetter. De är vad jag har gjort hitills. Hihi, ni kanske läste att jag har fått en för tidig present... Faktiskt har jag fått 3! Jag har fått en ny matta, en ny stol till skrivbordet och nu i morse fick jag en större tv (42 tum). Har inte riktigt fått in alla kanaler, men de fixar jag imorgon. Iiih, värsta balla tv:n jag har nuuuu! 
Resten av dagen har jag inte ett skit att göra... Ska nog träna ikväll men annars vet jag inte. Skulle vilja hitta på nåt med några ikväll, men får se hur de blir. 
Imorgon ska jag iaf gå upp tidigt och sen hålla igång hela dan för jag vill vara trött på kvällen så jag somnar tidigt och orkar gå upp till skolan dagen efter, hihi smart jag är!
 
Ville bara informera att jag fyller om 3 dagar, hihi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0