ETT BRA EXEMPEL PÅ ATT DE ÄR INSIDAN SOM RÄKNAS ÄR KYLSKÅPET

Hej sötisar! Har hunnit kollat på två filmer idag, tagit kort på de jag fick, chillat, sjunigt (som inte var de bästa för min hals), ätit och druckit en massa varm choklad. Har även tusen snorpapper på golvet som jag får städa upp senare. Nu har jag börjat nysigt en massa också, åå... 
Nu tänkte jag spela lite sims, kanske töntigt men vem bryr sig?! Längtar tills ikväll då jag ska på spa med mina fina flickor. Jag tror de kan vara bra för min förkylning, ni vet, lite varmt bad, bubbelpool och bastu. Jag vet inte, känns bara som att de kommer bli bra :-)
 
Rubriken: haha, fattar ni rubriken?! Så jävla skön. Tänk liksom själv om de är ett smutsigt kylskåp vill man ju inte ta i de och då får man ju aldrig veta vad som finns i de. Samma med människor, om någon är "ren" eller vad man ska säga så har insidan en chans. 
Man brukar ju säga: "De är insidan som räknas, men de är utsidan som ger insidan en chans". 

Kommentarer
Postat av: Agnes

Finis!, kom till min blogg och fråga på frågestunden! : ))

2013-01-13 @ 10:10:49
URL: http://www.agnesweek.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0