DAGENS OUTFIT & HAIRLOOK

tröja - bikbok - 299:- / byxor - stadium - 499:-
 
Hann bara ha håret sådär den sista lektionen, men men. Resten av dan hade jag en toffs med en fiskbensfläta i som mina fina vän Lisa gjorde. Emma gjorde flätan på bilderna :-)
Skypar med Nickie just nu samtidigt som jag skriver med några på fb och lyssnar på musik. Nickie håller på att kolla på pll, så hon ser helt borta ut, haha gullunge. Ikväll ska jag inte lägga mig sent, har lagt mig ganska sent (enligt mig själv) dom här två dagarna så jag går i skolan och ser ut som en flodhäst blandat med en sengångare typ.. 
Gör ett tidsinställt inlägg tills imorgon bitti om lite nya saker jag har köpt/fått som jag inte har visat er än:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0