SKRIDSKOR

Kom precis innan för dörren från skolan. Kom på imorse att jag hade spanska glosor tills idag, opsi. Men jag hann inte plugga på dom imorse eftersom jag var helt inne på att packa väskan med skridskor och allt. Sen när jag kommer till skolan så har vi inställd.. skönt på ett sätt men ändå, jag har liksom släppat på en väska som vägde 34 kilo, jag skojar inte!! Och i klackar bärde jag väskan också, fy satan.
Annars då? jo, Ebba fick en bula eftersom vi skulle stå på varandra i planka, ni vet?? aja, och där ramla hon in i väggen, så tippat jag filmade de hela också, haha. 
Juste spanska förhöret gick bra iaf, tror jag kommer få alla rätt! :-D nu ska jag plugga på kartan, pusshej

Kommentarer
Postat av: Emelie -Tävling på bloggen-

Tävlingen är nu avslutad och vinnarna som får varsin lip tattoo är ni pressenterade på bloggen, kolla in om du är en av dom lyckliga vinnarna :D

Läs även hur besviken jag blev på dom som va med och tävlade men LJÖG!!

2013-02-20 @ 22:27:12
URL: http://mlieaxelsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0