RÖD SOM EN TOMAT

-fin bild på min Felicia när vi tryckte i oss ben&jerrys
Hej sötisar. Hade idrott som sista lektion och så klart var de ju intervaller.. kuuul. De var sjukt jävla jobbigt så jag trodde jag skulle spy upp en veckas matrester. Efter de gick jag, tomaten som jag var, Hanna och Nickie till gymet och tränade. Fy fasiken vad trött jag var när jag kom hem och ingen dator hade jag heller för den lånade min bror. Åt lite mat och sedan la jag mig i soffan och mamma kom med Merci (som ni ser på bilden nedan), hääligt! Låg i soffan från typ halv 7 tills nu, inte lite slö.. 
Ska gå och lägga mig nu och lyssnade lite på musik hade jag tänkt. Juste fick Justins skiva (acoustic) och en bok om typ Justin eller nåt i alla hjärtansdag present av mami och papi. 

Kommentarer
Postat av: SHF

Tävlingsdags på bloggen igen! :)

2013-02-15 @ 13:10:34
URL: http://svenskahollywoodflickor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0