ORTODOXA KYRKAN

Hejsan. Kom hem för ungefär en halvtimme sen, gick till halv 4 idag. Hatar långa dagar!! Fick mig ett gott skratt innan sista lektionen iaf.. eller två skrattanfall fick jag faktiskt. 
Jaja, de var inge intressant. Hade skridskor idag och jag ska säga er... de är inte min grej. Ser ut som en flodhäst som lär sig stå upp... åå. 
Just nu har jag skype med Nickie och jag ska snart gå och göra mig en kopp varm choklad, mumsigt. Måste plugga lite också eftersom jag har ortodoxa kyrkan imorgon på so:n.. 

Kommentarer
Postat av: Myy Lundgren

Måste bara säga att du har verkligen en jättefin blogg! Sen tänkte jag bara säga att jag också har kört igång en liten frågestund på min blogg, så gå gärna in och ställ några frågor, kram!

2013-02-13 @ 20:10:55
URL: http://www.nattstad.se/myylundgren
Postat av: Cajjo

Är det din pojkvän? :)

En failbild är uppe på våran blogg nu!
Jättegullig katt som gäspar jättestort! Hahaha, måste se! :’)

Svar: nej, de är min bror ;-)
Melinda

2013-02-13 @ 21:45:34
URL: http://cajjohjartamadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0