NELLY.COM

Hej fina du! Direkt efter skolan stack jag och Ebbis ner till gymet, fyfan vad jag svettades idag.. ba rann haha. 
Var precis ute på stan med mamma och hämtade ett paket som kom från nelly.com, så jag fick mina saker jag beställde!! :-D De blev: en vit klänning, en glitter klänning som är i typ alla färger, en orange bikini och en svart tröja med ett kors på. Sååå nöjd med alla sakerna. Ni kommer få bild på alla men inte ikväll, hihi. 
Imorgon är de typ "idrottsdag", fast ja.. de är inte dirket idrott haha? Jag, Alva och Ebba tog foto så vi ska gå ut och ta kort och sen redigera dom i skolan, så mycket bättre än att gå på lektioner, hihihihi. 
Nu ska jag njuta av lite lasagne och sedan plugga på Afrikas karta, åå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0