MIN KVÄLL

Haft världens bästa kväll! Hur har ni haft de? 
Mötte Ebba, Alva, Vickan och Emma utanför Chili nam nam och sedan åt vi där. Hanna kom dit också. Vi svängde in på hemköp och köpte energidrycker, vi hade aldrig smakat såna och vi ville bli ännu mer hyper än vad vi redan var haha. Sen fortsatte vi våran färd hem till Ebba. Stannade några gånger av olika ursäkter, först var vi och bergsklättra på en snöhög och där körde vi lite snöbollskrig och sedan på en isbana som inte alls var hal till våran besvikelse, vi gick till någon buske och kollade in, haha... Sen hade jag, Alva och Vickan ett litet motions pass där vi sprang på hela Ebbas gata tills vi kom till henne och slängde oss i en snöhög. 
När vi kom in smakade vi på energidryckerna, som var goooda :-D och sedan var de "party". Emma lärde (försökte iaf) oss att shake ass. Vill inte ens veta hur fula vi såg ut. 
Vi gjorde lite "nyttig" glass också och spelade ett spel där alla blev helt galna.. mest Vickan, fyfan haha..
Jag och Emma gick och möte hennes syrra vid badhuset med bil så skjutsade hon hem mig. Just nu har jag ganska tråkigt för alla i min familj sover. Ska kanske slå på någon rolig film så man blir lite trött. Va sociala på mobilen. Vi hörs imoooorgon! :-) kände att inlägget blev en bibel..
snapchat: melindaag
kik: melindaagustavsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0