MIN DAG

-känns som jag alltid lägger upp bilder på skype, hihi
Skön dag idag! Började dagen med att ha spanska och sen inställd bild. Satt kvar i skolan och hjälpte några kompisar med att köpa JB biljetter till 24 april, men dom fick tyvärr inga :-( Sen väntade vi på Nickie som hade en lektion, eller 2 kanske (?) aja, efter de gick vi och åt på kina resturangen på Maxi. Så sjukt gott och skönt att bara få prata med mina bästa. Jag och Felicia gick till synundersökningen och skulle ta den, de gick väl bra. Efter de följde Felicia med mig hem och åt lite ice creeeeeam!
Just nu skypar jag med Nickie, Lisa och Alva. Haha, åå vilka sköna flickooooor. Jag ska snart gå till min syster och sen ska vi aningen beställa eller göra mat och sen köpa lite snacks :-D Bloggar nog mera ikväll när jag kommer hem. Nu blev dehär ett superlångt inlägg, men hoppas ni orkar läsa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0