FRIENDS

Hade de superkul igår! Efter jag hade tagit outfit bilderna så traskade jag hem till Nickie och där tog vi lite kort och skrattade. När vi kom till Victoria började vi med maten och guuuud va gott de var! När vi hade ätit klart gick vi till hennes data och kollade på en massa videoklipp och bilder från när Hanna, Vickan, Emma och Lisa gick i typ 3-5 eller nåt, så sjukt söta! Skrattade så jag höll på att dö typ... haha. 
Idag är de marknad som gäller med klassen, ska inte stå förens 12 så jag har inte bråtska. Vi seeeees!

Kommentarer
Postat av: Malin Wallin

Kikar in här och önskar dig en fin helg! Härlig blogg förresten. :D

Svar: Tack så mycket, detsamma :-)
Melinda

2013-02-09 @ 13:44:19
URL: http://malinwallins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0