26 FEBRUARI

Hej finis! Kom hem för ungefär en halvtimme sen. Ska berätta om min kväll: 
först var jag på donken med mami, Kenny och Mikis och åt mat och glass. Sedan gick jag och mamma till gymmet, dock inte för att träna för att stå i "kassan" medans pappa hade en nybörjarträning. 
Pappa hade inte ätit nåt så han beställde en pizza som jag fick gå och hämta. Gick genom gymet med pizzan och hörde bakom mig: SÅG DU!!?? HON KOM IN MED EN PIZZA! JAG VILL OCKSÅ HA... var de någon som muttrade, hahaha. Jag stannade iaf på gymet när mamma gick hem och sedan ringde min syster så jag gick över till henne en stund och nu är jag hemma. 
Imorgon kanske jag ska till västerås med familjen, hooppas! Vill ha en topp från bikbok hihi. Juste på lördag ska jag göra en rolig saaak, men de kommer jag icke berätta för er än hihi. Nu ska jag nog slå på någon film, om mitt internet vill..., annars blir de väl hitta på nåt med min bror. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0