seriös

seriös till 100procent
 
Vid 7 nångång kom Nickie, Ida och Hulda hit en stund, vi satt här och pratade lite osv sen gick vi ner på Latifa, ovanligt att vi väljer onyttig mat.. Vi började gå mot Nickie och där på vägen försvann Hulda hem till sig. Vi väntade på Alva i ungefär en halvtimme och sen drog vi oss mot donken och träffade Nophon och Oliver. Sen cyklade jag hem och jag trodde jag skulle dö för vägen var as mörk och läskig :( Men som ni ser, I'm alive!! 
Ska nog slå på en movie och sen sleepa. Ni kan ju vara sociala på mobilen så jag inte får för tråkigt --> kik: melindaagustavsson 
Imorgon ska jag träffa min finaste Felicia och vara med henne all day, får la se vad vi hittar på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0