bloggtips

Läser såklart Nickies blogg och den är super! Ändå dåliga är att hon inte bloggar så ofta, men har hört att de ska bli ändring på de;-)
Finaste My har börjat blogga igen och tycker ni verkligen ska kolla in på den. Så gullig tjej!
Rekommenderar även Alvis blogg. Jättebra och intressant. Hennes kamera är sönder för tillfället, men när den är fixad blir de mycket mer bilder och uppdatering. 
Så sjukt snygg och suuuuperbra blogg. En kropp 2die4!!! Kände inte henne så bra, men på senaste tiden har jag umgåts med henne rätt så mycket och de har varit grymt! 
Finaste och snällaste Hannah som jag lärt känna bättre på senaste tiden, så underbar! 
Åh världens mest saknade person!! Lärde känna henne genom instagram för såg att hon skulle åka på språkresa samtidigt som mig. Nu är vi superbra kompisar och fast än hon bor hur långt bort som helst (känns de som) så är hon en av de närmaste vännerna jag har, kan berätta ALLT för henne! Så goooo tjej

Kommentarer
Postat av: Hulda Morath

Ååååh, sötis. Vilken överraskning! Din kropp är också dödligt snygg och det är sjukt roligt att vi börjat umgåtts mer, nöjet är helt på min sida!♥

2013-08-22 @ 11:38:08
URL: http://huldamorath.blogg.se/
Postat av: Hannah

Men gud så gullig du är!! Så glad över att vi umgås mycket mer nu, bästa du<3

2013-08-22 @ 15:33:03
URL: http://hannahsandell.devote.se
Postat av: M

Bästi, saknar dig så fruktansvärt<3

2013-08-22 @ 20:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0