packing

Min dag: när jag kom hem till Ebba beslutade vi att gå ner till donken och ta någonting gott. Efter att ha suttit där ett tag cyklade jag hemåt för att gå på bio med Amelia, Linda och mamma. Vi såg Röjar Ralf, helt okej film. Sen åkte vi till donken, andra gången idag, och åt och tog varsin glass. Just nu står min mage rakt ut ska ni veta. Har iaf duschat och nästan packat klart. Drar ju iväg till Spanien imorgon med familjen och Ebbas familj kommer vara där så vi kommer umgås :-) Är sjuuukt taggad!! Bara min hosta kan försvinna så skulle allt vara tip topp. Stakars Ebba som kommer få sitta brevid en snorig person som hostar 24/7 på planet haha.. Nu ska jag avrunda detta inlägg med att säga godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0