new stuff



Här är klänningen som jag fick i söndags, fin vaaa?
Köpte alltså 2 tröjor och ett par shorts igår. Den rosa tröjan och shortsen är från Vinyl och den vita tröjan är från B young. Klänningen kommer från Nelly.com. 
Kom hem för ett tag sen, ska börja packa lite tills ikväll och sen fråga ebbis om jag kan åka med henne :-) Vädret är ju inte dirket fint, började regna när jag cyklade hem och slutade när jag kom in haha.. Gud älskar mig verkligen :)))
Får se om de blir nåt mer inlägg idag, kanske slänger upp ett hos Emma, ha en bra Valborg!

Kommentarer
Postat av: Linn

vad är den gula klänningen från? :)
kan du länka?

Svar: nelly.comnej, har inte kvar länken :(
Melinda

2013-05-08 @ 07:27:53
Postat av: Anonym

Hur mycket kostade den vita tröjan och shortsen? :)

Svar: Kommer inte riktigt ihåg, men tröjan kostade runt 300:- och den är från b young. Shortsen har jag för mig kosta 399 eller 299:- och är från vinyl :)
Melinda

2013-05-19 @ 21:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0