monkeys

 
Hej på er! Idag var vi i Gibraltar och kollade på vilda apor. Jag och Kenny köpte kakor som vi skulle ge till dom, men när jag såg apan kom i mot mig slängde jag kakorna på den haha.. Har tagit ganska många bilder men blogg.se cp:ar ju som vanligt så dom går inte in. Lägger in dom när jag kommer hem istället, dvs på torsdag.
Imorgon är de sista dagen :-( och då ska vi pressapressa i solen. Vill ju komma hem till kompisarna som säger: "Guuuud va brun du är!!" haha, kan ju alltid drömma... 
Just nu sitter jag på altanen med la familla. Är ganska skönt faktiskt, inte alls kallt fast jag sitter i bara tröja. Ska prata med Nickie och kolla om hon kan vara gullig och sätta in en header :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0