min kväll

min godis-glass jag åt tidigare idag, så gott! 
Hej på er! Åkte över till Nickie för att lämna en blomma för en grej till hennes mamma och där fick jag mig allt ett skratt. Skrattade så jag höll på att kissa på mig.. åå, bästa nickie gör alltid mina dagar!♥♥♥
När jag kom hem började jag kolla på The Vow, så sjukt bra film! Sen duschade jag, kolla klart på filmen, kollade lite på tv med familjen och nu ligger jag här i min underbara säng. Så skön! Tänkte om jag skulle kolla på någon film på datan eller gå och sova, tufft val haha. Annars då? Snapchatar med Adde, men typ inget annat. 
Imorgon ska jag ha en "syskondag" och sen vara barnvakt till min kusin på kvällen. Nu ska jag avrunda detta inlägg med att säga god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0