lista

1. Ditt fullständiga namn? - Melinda Linnea Mary Gustavsson
2. Korrekt ålder? - 15
3. Längd? - 1.65 ungefär
4. Vikt? - typ 52
5. Smeknamn? - Melle, Mellis, Mello, Mel
6. Vart bor du? - Köping
7. Vad gör du på fritiden? - Kopmisar, pluggar, gymar, fotar osv
8. Beskriv ditt utseende!: Långt brunt hår, blåa ögon
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - Lår, tänder
10. Vad är du mest nöjd med? - Håret, magen
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - Snäll, envis, lyssnar bra och omtänksam
12. Vad vill du jobba som äldre? - Modell eller inredare
13. Hårfärg? - Brun
14. Ögonfärg? - Blå
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - Att jag ska på Justin imorgon!!!
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - Jadå
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - Lagom mycket 
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - Tänderna haha 
19. Någon vana? - Slår mig själv 3 gånger om jag går på en A-brunn
20. Lyckotal? - 25


Specielltvänner/folk:

21. Vad heter din bästa vän? - nickie och felle är mina närmaste, men sen är de alva, ebba, emma, lisa, vickan
22. Hur många nära vänner har du? - lagom många
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - haha, nja
24. Vet många personer vem du är? - kanske de
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - eftersom de bara jag som heter Melinda på min skola, så ja, de tror jag väl
26. När var du senast med någon kompis? - idag 
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - nix
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - nickie tror jag
29. Vem sov senast hos dig? - vet fan inte, felle tror jag haha


Tankar & sånt:
30. Har du någon fobi? - torra händer/fötter, hajar
31. Har du någon allergi? - nej
32. Vad tänker du på innan du somnar? - olika saker
33. Vad är de första du tänker på när du ser en person? kläderna, ansiktet


Skulle du?
34. Kunna byta liv med någon? - jadå, men bara för en dag
35. Isåfall vem då? - någon som känner Justin skulle vara helt okej!!
36. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - spana in andra killar i omklädningsrummet 
37. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - jodå, usa eller spanien kanske
38. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - absolut inte!


Klädstil:
39. Anser du dig själv vara en speciell stil? - nej 
40. Vad klär du dig i oftast? - Svarta jeans och nån tröja
41. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - ja? haha
42. Klär du dig dyrt? - nepp
43. Vilken är den fulaste klädstilen? - mjukisbyxor och klarskor, värsta som finns!!
 

SISTA FRÅGAN!
44. Hur lång tid tog detta? - vet ej

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det finns en i sexan som också heter Melinda, hihi

Svar: Jaha :)
Melinda

2013-04-23 @ 21:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0