kvällen

Hade de supertrevligt hos Nickie. Våran "myskväll" krossades haha. Vi tog en sväng med babyn Alva i barnvagnen, hahaha. Vi gick till stan och tillbaka till Nickie. Efter ett tag kom Sudden och Kalle också och sen gick jag och Frida till Coop för att möta hennes pappa som skjutsade hem mig, fett skönt att slippa gå hihi. 
Kanske ska träna med Ebba imorgon på morgonen, men vet inte om jag orkar haha.. Sen ska jag och Felle gå och göra några papper på trafikskolan. Kanske ska hitta på nåt imorgonkväll med några men vi suger ju på att planera så de skiter sig säkert..
Hanna som tar bilderna föresten ;-)

Kommentarer
Postat av: Pimpiina

Vilken fin och gullig blogg! Kolla gärna in min och släng in en kommentar :)

Ha en fortsatt trevlig natt !

Svar: Tack så mycket :)
Melinda

2013-04-02 @ 00:59:53
URL: http://pimpiina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0