i don't wanna hold you if you wanna go


Gick suuuper på moppetestet, fick 2 fel av 46, gryyyym! Egentligen 1 fel för han sa att båda var rätt, men han gav oss fel? GE OSS RÄTT FÖR TUSAN DÅÅÅÅ! Jaja, gick hem till Felle efter och där hann vi inte med så mycket, kollade på tv och Felle åt och sen var hon tvungen till doktorn för nåt allergitest så då traskade jag hemåt. 
Ska vänta på mamma och sen ska vi gå ner på stan och köpa svarta jeans och halstabletter. Mina svarta jeans sprack ju, då gick typ min värld under haha.. nej men jag har typ panik för de var min bästis juuu.. gud de där lät som om jag inte har några vänner alls haha.. och sen har jag ont i halsen och hostar hela tiden. Låter helt hes också, åå vill inte bli sjuk. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

går du på droger eller ? sjukt ful när du gör minen på sista bilden, plocka ögonbrynen förfan och börja le , klipp ditt hår lite eller gör något för de är i hela ansiktet, lycka till med att bli modell fuckface.

Svar: skriv i chatten på facebook idiotoch jag ser för fan ut hur jag vill.
Melinda

2013-04-09 @ 05:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0