YOU'RE BEAUTIFUL TO ME

-bild från i somras på mig och finaste hannah
Hejsan!
Kom typ precis hem, har varit och kollat på hockey med alva. Eller efter skolan så gick jag och alva hem till mig för att jag skulle lämna min väska och så, sen kom hennes mamma och hämtade oss och då åkte vi hem till henne en stund. Vi har kollat på hennes lillasysters innebandy träning också, så gullig! 
Nu ska jag sova för jag är ganska trött. Imorgon kan jag inte gå på innebandyn för jag ska på nån modell sak, eller jag ska vara modell om nån vecka och visa upp kläder så imorgon ska jag lära mig nå danssteg eller nåt som jag ska gå. 
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: hannah

loveu melle <3

Svar: loveyou 2!<3
Melinda

2012-10-18 @ 09:14:17
URL: http://byhannahsandell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0