VATTENFALLS FLÄTA

-alva gjorde en vattenfalls fläta på mig idag, såå fin! Här får ni ju se en av tröjorna jag köpte i spanien också
Helt okej skoldag, hade temadag så aa.. Var så sjukt trött i morse och är de nu med, men de är ju inte så konstigt eftersom jag hade gått upp 4 på morgonen igår och sen åkte jag flygplan, jetlag, efter de gick jag modell från halv 4 till typ 11 och sen upp 8 imorse.. bilderna kommer upp snart, pappa tog lite kort och sen ska jag fråga mikis om hon kan skicka bilderna hon tog :-) 
Idag ska jag till stockholm med alva, ebba och vickan för vi ska gå på Xfactor! Skulle ju ha gått när 1D kom dit men nejnej, här bokar man fel och allt.. så gissa vem som ska komma? Jo, eric saade.... fyfaro säger jag bara. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket underbart hår du har!

Svar: tack så mycket :)
Melinda

2012-10-26 @ 18:42:22
URL: http://hannagrinneby.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0