UPDATE

-sneeeeee
Hejsan sötisar! Har inte hunnit blogga idag, men jag kan ju alltid berätta vad jag har haft för mig. Jag sov ju hos ebba inatt och vi vaknade runt 11 tiden och "vi" eller snarare jag fick laga mat åt alla, haha. Sen efter de åkte vi iväg till höstsparken och kollade på typ 2-3 matcher. Efter de orkade vi inte vara kvar så vi stack till café latte och tog en fika. Aa, då hade tiden hunnit bli typ runt 4 nångång? Då gick vi hem till ebba och kollade på en film, mys. Kom precis hem och nu har jag inget att göra.. 
Imorgon ska jag kolla på höstsparken med ebba och alva och kanske nån mer, vet icke. 
Kanske tar och bloggar lite senare ikväll eller inatt, så håll utkik! :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0