20 OKTOBER 2012

-bild på mig och bästavän igår
Jahapp.. Kom hem från körkampen för ett tag sen, såklart vann ju bästa skolan, Kabbe! Ebba och alva följde med mig hem och var kvar i typ en halvtimme för sen skulle dom på bio och jag skulle packa. Har inte riktigt packat klart än men de gör jag väl snart. Ni får ha så bra här i regniga sverige så kan ni väl bara tänka att jag ligger i en solstol och lever livet?! :-) Ska försöka få nån att gästblogga lite så att inte bloggen är helt död. Men jag kommer ju hem på torsdag så de är ju inte så länge jag är borta. Kanske bloggar lite imorgon innan jag åker om jag hinner, men de gör jag säkert. 
Pusspuss mina fina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0