PARTY ALL NIGHT

-tog inga bilder igår, så ni får en sne bild från i torsdags
Hade en sjukt bra kväll igår med en massa bra personer! Sov dock inte hos Emma med dom andra utan följde med Victoria hem och sov där med henne och Alva. Blev inte så mycket sömn inatt, men är faktiskt inte så trött. 
Pappa kom och hämtade mig vid 12 tiden, följde med han till bowlingen för där var min brors klass och spelade. Själv spelade jag inte, utan bara åt lite bowlingmat, haha. 
Har superont i vaderna föresten, får se om jag orkar vara med på träningen ikväll eller om jag bara går runt och peppar folk. Måste iaf göra några träningssaker till idrotten, man skulle göra typ 3 gånger i veckan.. haha, har gjort 1 gång på typ 2 veckor.. inte alls lat
Nu ska jag gå och kanske slå på en film eller nåt och bara mysa lite. Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0