MAXI

-min älskling!
Har precis kommit hem från erikslund. Får se om jag orkar duscha håret nu eller om jag väntar tills imorgon.. om jag duschar idag så ska jag nog våga håret lite, om jag inte duschar idag så skiter jag hur jag ser ut i håret och drar bara en borste igenom de, haha. 
Jag måste köpa godis tills ikväll, eller jag ska typ köpa till några stycken.. fattade inte riktigt varför men sudden frågade igår och jag ville inte verka så seg så jag sa bara ja.. haha, måste iaf köpa för 50:- Ville köpa på Maxi, men när vi åkte förbi de sa jag till pappa att svänga in, men han ba: nej, du kan köpa på Rix videon.. -Hallå?? äckelgodis.. Aja, vilket problem va? Ska kanske ta cykeln och åka till Maxi eller så får alla nöja sig med gammalt, hårt äckelgodis. Men åker bara till Maxi om min bror följer med, vill inte åka själv hihi. Åå, nu skulle de vara perfekt att vara 1 år äldre och ha moppe!! 
Nu ska jag packa lite saker och sen ska jag kolla med Kenny om han orkar cykla till Maxi, som han säkert inte kommer orka.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0