JUST ME

-bild från igår
Hade de jättemysigt igår i Karlstad med la familla. När vi kom dit vilade vi lite och sen gick vi ner på en shoppinggata, jag köpte två tröja och en ring, bilder kommer senare. Bilden där uppe är från ett café som ett Carli, dom gjorde hemgjord glass och choklad, paradiset typ? haha.
 
Nu är jag hemma igen och har absolut ingenting att göra, åå.. Mammas kompis är här med sin kille så då kan man ju stryka "göra något med mamma" och kennys kompis kommer snart så man kan inte hitta på nåt med han heller... Pappa är och handlar på typ Maxi eller nåt, helt själv är jag. Får väl ta och slå på tv:n eller nåt, kul liv.
Ikväll skulle jag och några till egentligen hitta på nåt, men de verkar inte som om de blir nåt :-( Får väl ha en mys kväll med mig själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0